Энэ удаагийн ТОП цэцэгсийн цувралаараа Better Homes & Gardens сэтгүүлээс гаргасан хамгийн үзэсгэлэнтэй цэцэглэдэг тасалгааны цэцэгсийг танилцуулъя.
Зарим цэцэгсийн монгол нэрийг сайн мэдэхгүй юмөө уучлаарай. Надад эдгээр цэцэгсээс 3 нь байгаа юм байна: хайтан, хятад сарнай, унтаахай.


Нил african violet


Хятад сарнай hibiscus


Хим flowering maple



Унтаахай хатан oxalis



Нөмөргөнө peace lily



Жүржийн мод calamondin orange



Годонхой anthurium



Мэлрэг jasmine



Гүнгоо kaffir lily


Стрептокарпус streptocarpus

Угсаргана christmas cactus


Порфирокома brazilian fireworks



Сүүт өргөст өвс crown-of-thorns



Баримгана gloxinia



Алтан загас guppy plant



Уруулын будаг lipstick plant



Юстиция shrimp plant



Иксора ixora



Шимтэглэй geranium


Хайтан angel-wing begonia

Хайтан rieger begonia


Хайтан wax begonia



Эрдмийн ундраа guzmania


Эхмея silver vase plant

Таны хувьд хамгийн үзэсгэлэнтэй цэцэглэдэг тасалгааны цэцэг юу вэ?




25 comments:

naraa said...

Миний хувьд хамгийн сайхан цэцэглэдэг нь Азалия, Мэлрэг, Гүнгоо, бас хятад сарнайг энэн дээрх шиг ургуулбал гоё л харагдах юм байна. Ер нь ямар ч цэцгийг сайхан ургуулж чадвал сайхан цэцэглэдэг шүү. Кактус хүртэл ямар гоё цэцэг гардаг гэж санана. Би дандаа навчаараа гоёдог цэцэг ургуулдаг байж байгаад өнгөрсөн жилээс ганц хоёр цэцэглэдэг цэцэг авсан.
Азалияг үржүүлэх гээд ерөөсөө чадахгүй байнаа. Манай найзад байгаа юм, их гоё цэцэглэдэг. Мөчрөөр нь тайрч ургуулах гээд 2 ч удаа чадаагүй. Соёолжид очсон чинь Азалия байхгүй байна лээ, ер нь аль ч цэцгийн дэлгүүрт байхгүй. Манай УБ-ын цэцгийн дэлгүүрүүд үнэн шог шд. Бүгд яаг адилхан цэцэгтэй. Бодвол урд тэр цэцэг нь моод болдог юмуу эсвэл бүгд ганц л газраас цэцгээ авцгаадаг юмуу бүү мэд.
Чиний блогийг байнга уншдаг шүү. Цэцгийн тухай бас нэг блог нэмэгдсэнд баяртай байна.

Zayceva said...

Миний блогт зочилдогт баярлалаа. Би өнгөрсөн хавар хавар цэцгийн үзэсгэлэнгийн үеэр нилээн хэдэн цэцэг авсан, бүгд дажгүй ургаж байгаа. Тэр урдаас оруулж ирсэн цэцэг авахлаар миний бодлоор лав амархан үхчихдэг юм шигээ. Баахан бордуулчихсан цэцэг арчилгаа эд нар нь таарахгүй.
Азалияг би үндэслүүлж үзээгүй болохоор сайн мэдэхгүй байна, гэхдээ үндэслүүлэхдээ залуу мөчир сонгож авах хэрэгтэй байх. Бүр мод шиг болчихсон мөчир ерөөсөө үндэслэдэггүй юм билээ. Би гүнжийн нулимс тэгж үндэслүүлж байсан юм л даа. Туршаад үзээрэй амжилт!

Нараа said...

Гоё блог байна. Би цэцэгт дуртай гэхдээ надад тийм их цэцэг байхгүй.

Zayceva said...

bayarlalaa. би ч гэсэн саяхнаас цэцэг тарьж эхэлж байнаа, бас хэдэн цэцэгтэй. энэ хэдийгээ сайхан арчилж цэцэглүүлж байгаад цуглуулгаа нэмнээ хэхэ

Ундрах said...

баримгана их гоё цэцэглэх юмаа би гэхдээ ийм булцуутай цэцэг арчлаж чадахгүй юм шиг байна амрааж энэ тэр бөөн л ажил юм шиг харин том болдог бүр модлог гоё өндөр ургадагийг л ойрд сонирхоод байна тэр эмгэн шээр цэцэг их гоё санагдаад байх юмаа

Zayceva said...

Ундрахаа, эмгэн шээр гэдэг чинь ямар цэцэг билээ? Хойя гээд байдаг мөн үү?

Ундрах said...

барын чих гэж бас нэрлээд байх юм билээ

Zayceva said...

Hi Ундрах,
Аан тиймээ, тэр барын чих гэдэг чинь их сонин цэцэг байлээ шүү. цэцэг нь ягаанаас хөх болтлоо өнгө нь өөрчлөгддөг юм байлээ, хөрсний хүчил шүлтийн харьцаанаас шалтгаалж нэг бол ягаан, нэг бол хөх цэцэг гардаг гэсэн

Соёлоо said...

Ямар гоё цэцэгнүүд вэ надад-нил, жүржийн мод, годанхай, гүнгоо, түрүүч, алтан загас, уруулын будаг, шимтэглэй, хайтан, эрдмийн ундраа, эхмея зэрэг цэцэгнүүд их таалагдав.

Zayceva said...

Сайнуу Соёлоо,
ёстой гоё ургуулсан цэцэг байгааз, ингэж цэцэг ургуулаад сурчихвал мөн гоёо хэхэ

Anonymous said...

Сайн уу? Шимтэглэй хайтан 2 ч бас гоё цэцэглэдэг шүү дээ. Хүн, хүний сонирхолоос л шалтгаалж хариулт нь өөр өөр байх юм байн даа.

Anonymous said...

сайнуу
блог чинь их гоё юм байна.надад их таалагдлаа. надад нэг зөвлөгөө өгч туслаач. хайтан цэцгийн талаар илүү ихийг мэдмээр байна. яаж арчлахаа мэдэхгүй байна.мэддэг хүмүүс нь зөвлөгөө өгөөрэй. баярлалаа

Zayceva said...

миний блогт зочилсонд баярлалаа. хайтан цэцгийн талаар мэдээлэл олохыг хичээнээ

Battushig Enkhjargal said...

Үнэхээр гоё нийтлэл байнаа. Би цэцэг их сонирхдог зун лагар дээрээл ургамал ногоотой харьцах юм тэрнээс гэртээ цэцэг тарих боломжгүй. Чи их гоё блогтой юм байна. Энэ хобби сонирхолоо улам үргэлжлүүлээрэй. амжилт хүсье.Манай дүүгийн нэрийг Жасмин гэдэг юм тэгээд их хөөрхөн цэцэг байна. Годонхой гэж гоё цэцэг байна. Цэцэг сонирхдог болохоор их хөөрхөн хүн байх.

Zayceva said...

Battushig Enkhjargal танд баярлалаа. би бас цэцэг сонирхож тарьдаг болоод удаагүй байнаа, суралцаад л явж байна хэхэ. миний блогоор зочилж байгаарай баярлалаа. танд бас гэртээ зөндөө олон цэцэгтэй болоорой гэж ерөөе ;)

Ундрах said...

жасмин цэцэг их гоё юмаа хараад байсан чинь, би зун соёолжид байхад нь аваагүй , соёолжоос авсан 2 ч цэцгээ үхүүлсэн болохоор. Гадуур өөрсдөө ургуулсан хүн байвал авах юмсан дэлгүүрээс авч байхаар хүнээс аввал их зүгээр санагдаад байх юм. Торгоны замд байдаг цэцгийн дэлгүүр их гоё цэцэгтэй юм байна лээ гэхдээ бас урдаас оруулж ирдэг шиг байгаа юм тэндээс авсан цэцэг ч бас амархан үхчихээд байх юм яагаад тэгээд байдаг юм байгаа юм хөрс нь болдоггүй юм болуу? Би нэг хэсэг модлог цэцэг их сонирхход байсан чинь ургаад иэрээхээр гэрт багтахгүй болдог юм байна лээ тэгээд дэлгүүртээ аваачаад бүгдийн тавьсан, гэрт бол чамин ганган ховор гоё дандаа цэцэглэдэг цэцэг л зүгээр юм шигээ

Zayceva said...

Сайнуу Ундрахаа,
увдист цэцэгсийн бүлгийн Ц.Ганаа гээд эгчид жасмин байна лээ шдээ. зургаа оруулчихсан байсан гоё үнэртэй гэсэн. үрсэлгээ байгаа юу гэж асуугаач.

харин урдаас авчирсан цэцэг удалгүй л үхчихдэг юм байлээ, би хөрсийг нь солих гээд 2 ч цэцэг үхүүлсэн

Battushig Enkhjargal said...

Жасмин цэцэг хүнийг тайвшируулдаг, тавтай унтаж амрахад их нөлөөлдг гэдгийг мэдэж авлаа. Энэ цэцгийн арчилгаа болоод арчилж ургуулахад зөвлөмж байвал тавьж өгнө үү? Дүүдээ зориулаад тарьж үзмээр санагдаж байна. Ганаа гээд тэр хүнийг яаж олж уулзах уу? эсвэл зардаг газрыг нь мэддэг бол хэлж өгнө үү? үнэ мөнгө нь хэд гэх бол? энэ талын мэдээлэлийг өгнө үү? баярлалаа. Амжилт хүсье!

Zayceva said...

Hi Battushig Enkhjargal
би саяхан соёолж орсон чинь Жасмин гээд цэцэг зөндөө ирсэн байна лэ, үнэ нь 7800 гэсэн байхаа зарж байсан.

Жасмин арчилгааны мэдээлэл оруулж өгнөө ОК

Anonymous said...

Жүржийн модийг чинь худалдаж авья 99697839 утас руу залгана уу,заавал шүү.

Anonymous said...

ош

Anonymous said...

Жүржийн модноос яаж авах вэ Холбоо барих хаяг үлдээнэ үү

Zolzaya said...

ih goe medeelel bna. grouptee oruulsan shuu.

Anonymous said...

ñàéí áàéíà óó áëîã ÷èíü ¿íýõýýð èõ òààëàãäëàà õýäýí àñóóëòàíä ìààíü çºâºë㺺 ºãºº÷ 1. Óíòààõàé õàòàí öýöãèéí àð÷èëãààíû òàëààð ìàòåðèàë áàéâàë îðóóëæ ºãºº÷ ýý
2. êðîññàíäðà öýöýã ¿ðýýð íü ñóóëãàõ ãýñýí þìàà ºìíº íü ¿ðýýð íü ñóóëãàæ áàéñàí õ¿í áàéâàë çºâºë㺺 ºã÷ òóñ áîëíî óó

Naraa said...

Сайнуу,
Унтаахай хатан, кроссандра цэцэгний талаар их сайхан дэлгэрэнгүй мэдэллүүд Урнаа эгчийн блог дээр байсан шүү, доорх хаягаар нь тийшээ орж үзээрэй. Миний орох дуртай блогийн нэг нь байгаа юмаа.
http://boditsetseg.blogspot.com/

Post a Comment